mandag 21. mai 2012

Ukas foto (21)

Olena skriver:
"Her ville jeg få fram de fine glassdobbene som hang ned i fra en lysekrone. De er av gjennomsiktig glass og det er naturlig lys. Jeg lot det være fokus på den fremste dobben. De andre i bakgrunnen er uklare og usynlige. Komposisjonen i bildet ble jeg også fornøgd med. Det er et spennende bilde med dybde. Jeg valgte dette som beste foto siden det er spennende og naturlig. Det har naturlige farger med sin egen sjarm. Jeg ble fornøyd med dette fotoet og helheten som det har. Jeg har lært mye med å ta disse bildene. Det er mye spennende en kan ta bilde , en må bare komme på det. Jeg har også lært at lyset har mye å si. Kamerainnstillingene har selvsagt også mye å se om hvordan fotoet kommer til å se ut. 
ISO: 100 Blender: 2.8 Lukker: 1/2500"

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar